مجید حسینی پس از جام‌جهانی در برنامه ۲۰۱۸ حاضر شد و ادعا کرد رفتن پژمان منتظری به سرویس بهداشتی باعث شده تا او در روسیه به بازیکنی فیکس تبدیل شود اما حالا شرایط فرق کرده است. پس از اینکه کی‌روش با حضور در برنامه ۹۰، این موضوع را تکذیب کرد، حالا نوبت به خود حسینی رسیده تا مدعی شود همه چیز شوخی بوده است! او با رسانه‌ای کردن این موضوع در خصوص آخرین شرایط تیم ملی گفته است: «اردوی خوبی را سپردی کرده‌ایم.

سه‌شنبه با ازبکستان بازی داریم و امیدوارم خوب کار کنیم و آماده جام ملت‌های آسیا شویم. ازبکستان در چند سال اخیر یکی از تیم‌های خوب آسیا بوده است. ازبکستان قبلا تیم خوبی بود و الان هم با تغییراتی که داشته بهتر هم شده‌ است. با اضافه شدن کوپر ازبکستان متفاوت شده اما نباید خیلی آنها را بزرگ کنیم. ما بازی خودمان را می‌کنیم و امیدوارم این بازی به روند آماده‌سازی‌مان کمک کند.

همه بازیکنانی که در اردو هستند، همگی آماده و خوب‌اند. مرتضی (پورعلی‌گنجی) و صادق (محرمی) شرایط خوبی دارند. ما جوان‌ها باید بیشتر تلاش کنیم تا دست سرمربی تیم را برای انتخاب بازیکن باز بگذاریم. جام جهانی برای همه به پایان رسیده و ما در این مسابقات خوب کار کردیم. باید با قدرت ادامه دهیم تا در جام ملت‌های آسیا نیز خوب کار کنیم. ما می‌خواهیم طلسم ناکامی‌ها ایران در قاره بالاخره شکسته شود.»