محرومیت تعلیقی سیدحسین حسینی فعال شد. پس از اتفاقات پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که با ورود یک هوادار خانم به زمین رخ داد، کمیته انضباطی حکم به جریمه ۳۰۰ میلیونی سیدحسین حسینی داد و او را یک جلسه به‌ صورت تعلیقی از همراهی تیمش محروم کرد؛ این جریمه برای تصمیمی تعیین شد که در یک لحظه توسط کاپیتانی گرفته شد که هوادار تیمش را در وضعیتی دید که به نظرش نیاز به حمایت داشت. 

اتفاقی که می‌شد با روشی بهتر از حسینی هم مدیریتش کرد. اما برخورد کمیته انضباطی به گونه‌ای بود که باعث شد به کانون توجه تبدیل شود. مدیریت کمیته‌ انضباطی در این مورد به مراتب ناپخته‌تر از دروازه‌بان استقلال بود.

حالا آن محرومیت تعلیقی فعال شده و دروازه‌بان استقلال اگر کمیته‌ استیناف تدبیر و مدیریت مناسبی از خود نشان ندهد، بازی با تراکتورسازی تبریز را از دست خواهد داد. آن هم به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از برتری برابر شمس‌آذر انجام داد که در آن گفت:«خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کردند و این حکم من را ظرف چهار روز صادر کردند. دیده بودیم که اتفاقات دیگری رخ داده بود ولی یک تا دو ماه زمان برد تا حکم را صادر کنند اما حکم من را چهار روزه صادر کردند. مشکلی نیست، من این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم. فدای سر آن هوادارِ خانم.»

واقعا کمیته‌ انضباطی چه انتظاری از بازیکنان فوتبال دارد؟ شاید فکر می‌کنند چون درآمد فوتبالیست‌ها نسبت به اکثریت جامعه میزان قابل توجهی بالاتر است با در نظر گرفتن جریمه‌ 300 میلیون تومانی به او لطف هم کرده‌اند و انتظار تشکر صمیمانه دارند؟ جریمه‌ای که در مقایسه با جرائمی که برای تخلفات دیگری که مامور رسیدگی به آن بودند بسیار سنگین است و منطق رای صادرشده نامشخص است و حتی شرایط غیرمنتظره‌ای که حسینی در آن قرار گرفته در آن لحاظ نشده است.

متن مصاحبه موجود است. بازیکن چیزی نگفته که مستقیما حکم کمیته انضباطی را زیر سوال ببرد. آیا انتظار دارید که فوتبالیست‌ها پس از سنگین‌ترین جرائم مالی که شامل حال‌شان می‌شود آن را پرداخت کنند، لبخند بزنند و هیچ نگویند؟ خود اعضای محترم کمیته چنین برخوردی را واقعی می‌دانند و باور می‌کنند؟

حالا چشم باشگاه استقلال و دروازه‌بانش و چشم‌های بیشتری خارج از باشگاه به درایت کمیته‌ استیناف است. شاید آنها بتوانند جوانی که با هر اندازه درآمد، 300 میلیون تومان به علاوه‌ محرومیت تعلیقی شامل حالش شده را بهتر درک کنند.