طراح بازیهای رایانهای بیرجندی: کتاب را همراه بازی برای کودکان ترویج میکنیم
طراح بازی و بنیانگذار استودیو «بازسازی هیچ» از بیرجند گفت: نخستین محصول ما ترکیبی از خواندن و بازی برای کودکان بود تا در کنار بازی با کتاب هم آشنا شوند. مصطفی نظری از تجربههای خود در مسیر بازیسازی و ورود به جشنواره بازیهای رایانه ای فجر از بیرجند در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یادگیری بازیسازی را از دوران دبیرستان شروع کردم و از دوران دانشگاه به صورت حرفهایتر وارد این حوزه شدم. استودیو «بازیسازی هیچ» را در سال ۱۴۰۰ راهاندازی کردیم و اولین محصول ما یک کتاب-بازی برای کودکان ۶ تا ۸ سال بود که ترکیبی از خواندن و بازی کردن را ارائه میداد. پس از آن، بازیهای دیگری را توسعه دادیم که بزرگترین آنها، بازی «شبافروز» است که به جشنواره ارسال شده است. نظری در ادامه گفت: ما اهل خراسان جنوبی، شهر بیرجند هستیم و تیم ما در کنار یک استودیو انیمیشن(پویانمایی) شکل گرفته است. طراحی و توسعه بازی را بهصورت اختصاصی انجام میدهیم و تیم اصلی ما سه تا چهار نفره است، اما در کنار ما، استودیوهای انیمیشن و صداگذاری نیز
همکاری دارند.
دیدگاه تان را بنویسید