عضو کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: یکی از مشکلاتی که دولت رئیسی دارد، بحث رفیق‌بازی و انتخاب دوستانه و رفاقتی است که برخی از افراد ناآگاه در آن دخیل هستند و این مشکلات را ایجاد می‌کنند.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با جماران،  با بیان اینکه دولت باید جهادی و انقلابی باشد، افزود: مهم این است که شخص رئیسی و افرادی در دولت همچون، اسماعیلی، دهقان، خزعلی، علی آبادی و وزیر دفاع خیلی خوب هستند. اما برخی از افرادی که احساساتی هستند و با فکر‌های ناپخته سعی می‌کنند خط‌دهی کرده و برای آینده خود دولت‌سازی کنند، باید از بدنه دولت کنار بروند؛ و دولت باید جهادی باشد. 

به گفته نماینده مردم تهران (رباط کریم) تمام بودجه عمرانی که مجلس به دولت می‌دهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و بودجه‌ای که به شهرداری داده می‌شود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است. این بودجه کجا کنترل می‌شود؟ به آبدارچی ۲۵ میلیون حقوق داده می‌شود، به خودشان ۵۰ تا ۶۰ میلیون یا به دیگری ۷۰ میلیون؛ این حقوق‌ها نجومی است.

وی تصریح کرد: افرادی هستند که ژن آن‌ها با ژن دولت رئیسی نمی‌خواند و باید مرخص شوند. به طور مثال؛ در وزارت ورزش قطعا رئیسی باید علی مرادی را معرفی کند، زیرا این فرد جانباز و آزاده بوده و تخصص دارد و ۲۰ الی ۲۵ سال در وزارت ورزش است و تنها دکتری است که در آن جا حضور دارد و حال این شخص باید وزیر شود نه این که هر کسی را از سر رفیق بازی وزیر کنند.