نماینده مردم بستان آباد درمجلس شورای اسلامی درباره ممنوع‌النطق کردن یک نماینده گفت: در گذشته این گونه بود که از بیرون مجلس را تضعیف می‌کردند یک شورای عالی می‌آمد یک قانونی را وضع می‌کرد این دفعه مجلس خودش در زدن خودش پیشگام شده است و این بسیار عجیب است.

غلامضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تذکرش پیرو ممنوع‌النطق شدن احمد علیرضابیگی پس از اظهارنظرش درباه خودروهای شاسی بلند که با واکنش‌های روبه‌رو شده بود، گفت: تذکر من صرفاً برای شخص آقای بیگی یا محتوای مباحثی که بین ایشان، هیأت نظارت و یا رسانه‌‌ها رفته نیست؛اصلا به این بحث‌ها ورود پیدا نمی‌کنم هر شخصی مسئول حرف‌هایی است که بیان می‌کند. تذکرم بیشتر به این امر معطوف است که به هیچ دلیلی نمی‌توان نماینده را از نطقی که دارد و وظیفه و ابزار اصلی‌ نمایندگی‌اش است، باز دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که زمانی که می‌گوییم نماینده‌ای حق نطق ندارد یعنی حق نمایندگی ندارد، خاطرنشان کرد: در اینجا حقوق ملت، مردم حوزه انتخابیه و خود نماینده مطرح است و به هیچ وجه طبق قانون اساسی پذیرفته نیست.

نماینده مردم بستان‌آباد تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و ۲ مجلس بعد  مشاهده می‌کنیم ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند. خصوصا در این دوره بسیار احساس می‌شود مجلس در حال تضعیف است.