دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب نظارت داخلی محکمی دارد، گفت: اگر فردی در موتلفه صیغه کند اخراجش می‌کنیم. چون حزب مثل امامت جمعه می‌ماند.

به گزارش ایرنا، اسدالله بادامچیان افزود: حزب پایگاه اجتماعی است و فردی که در این پایگاه قرار می‌گیرد باید حافظ نوامیس مردم باشد. حزب محل ورود زنان، دختران و همسران و خواهران اعضا است و بخش زنان ما بخش گسترده‌ای در سراسر کشور را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری، آیا کسی توانست بگوید مهندس میرسلیم مشکل دارد؟ او وزیر ارشاد، معاون وزیر کشور، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده، با این همه مسوولیت، او آدم پاکی است و حزب او را معرفی کرد. چرا؟ چون اگر میرسلیم خدای نکرده خلاف می‌کرد حزب همان ابتدا او را کنار می‌گذاشت.  بادامچیان تصریح کرد: بنابراین اگر ما به خیلی‌ها رأی نمی‌دهیم، برای این است که در اطراف آنها کلی حرف و شایعه فراوان است. وی درباره بودجه حزب موتلفه اسلامی به ویژه در ایام انتخابات، گفت: بودجه از محل هدایای افراد و حق عضویت تامین می‌شود. از گذشته همین جور بوده و در مواردی که مرجع تقلید جایز بدانند سهم مبارک امام (ع) را استفاده می‌کنیم. مثلا امام (ره) اول اجازه نمی‌دادند تا اینکه تقریبا پول‌های ما در چاپ اعلامیه‌ها تمام شد. مصطفی حائری‌زاده منزلش را در خیابان ایران فروخت و بدهی‌های اعلامیه‌های مراجع را داد. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره وحدت در میان اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: درصدد وفاق حداکثری هستیم لیکن دوستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفتند حاضر نیستیم با مجموعه شما باشیم؛ آنها در انتخابات ریاست جمهوری در پی نامزدی هستند که خودشان قبول دارند. وی افزود: فرق شورای ائتلاف با شورای وحدت این است که شورای وحدت می‌گوید در انتخابات شوراها خود استان تصمیم بگیرد اما دوستان شورای ائتلاف می‌گویند خیر، همه باید زیر نظر  ۹ نفر منصوب ما فعالیت کنند.