با اجرای 26 فلای تاندیش انجام شد؛ 

ریخته‌گری ۲۰۲ ذوب متوالی در ماشین شماره ۴

کارکنان توانمند و پرتلاش ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه توانستند با اجرای ۲۶ عملیات فلای تاندیش به رکورد ریخته‌گری ۲۰۲ ذوب متوالی در ماشین شمارۀ ۴ دست یابند. در ادامه مطلب و در پی کسب این رکورد، نظر برخی از مسئولان و کارشناسان و کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم را در این زمینه جویا شدیم. ماحصل این گفت‌وگوها را در ادامه می‌خوانید.

قاسم خوشدل‌پور، رئیس تولید ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

 هرروز که می‌گذرد شور و اشتیاق بیشتری در کارکنان و پیمانکاران شرکت برای دست‌یابی به رکوردهای جدید مشاهده می‌کنیم. در این زمینه، آماده‌به‌کاری تجهیزات و مراقبت در طول دست‌یابی به رکورد، برنامه‌ریزی و حمایت و پشتیبانی واحدهای مختلف و همچنین حمایت مدیریت از اجرای برنامه‌های تولید نقش اساسی دارد. ماشین شمارۀ ۴ پس از اجرای تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده، در ۹ روز پیاپی   (۲۱۲ساعت) ۲۷۰ ذوب را در ۲ سکوئنس ۶۸ و ۲۰۲ ذوبی ریخته‌گری کرد و تنها ۳ ساعت برای آماده‌سازی مجدد منتظر ذوب بود. شاکرم که توانستیم این رکورد را کسب کنیم و از همکاری و تلاش یکایک کارکنان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، اعم از واحدهای داخلی و پیمانکاران ناحیه و واحدهای پشتیبانی، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کامران مرادی رئیس تعمیرات ریخته‌گری

با پشتکار و عزم و اراده جمعی کارکنان واحد ریخته‌گری مداوم و با انجام تعداد زیادی عملیات فلای تاندیش که نیازمند تجربه بسیار کارکنان و آماده‌به‌کاری مناسب تجهیزات است، این رکورد به بار نشست.

بیرانوند، رئیس واحد تعمیرگاه 

ریخته‌گری مداوم

تکرار رکورد ریخته‌گری مداوم در کمتر از یک ماه نشان‌دهنده عزم و همدلی و کارِ گروهی بسیـار مناسب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم است و از سطح عملکرد این ناحیه و ریخته‌گری مداوم حکایت دارد.

مجتبی افشاری، رئیس واحد 

جنبی ریخته‌گری

در سال رونق تولید برگ زرین دیگری به دیوان افتخارات ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم افزوده شد. این افتخارآفرینی نتیجه همدلی و همت مضاعف مجموعه مدیریت و رؤسا و کلیۀ همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم است. 

    

کمک باشگاه فولادمبارکه سپاهان به والیبال اصفهان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان می تواند کمک شایانی به والیبال استان اصفهان کند. مقرر است لیگ برتر والیبال کشور با حضور تیم فولادمبارکه سپاهان از هشتم آبان ماه 98 استارت بخورد و به علت اینکه تاکنون مراسم قرعه کشی این فصل انجام نشده، مشخص نیست که طلایی پوشان اصفهانی در هفته نخست مقابل چه تیمی صف آرایی خواهد کرد. رقابت‌های فصل جاری لیگ‌برتر والیبال برای اصفهانی‌های والیبال دوست روزهای خوبی را در پیش دارد، اسفند سال گذشته تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست به لیگ برتر والیبال کشور صعود کند و در فصل جاری به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حضوری پرقدرت خواهد داشت. مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر کشور، رحمان محمدی راد سرمربی پیشین شهرداری وارمین که این تیم را قهرمان ایران و آسیا کرد،  جذب کرد تا بتواند به عنوان درخشانی را در لیگ امسال کسب کند.