رئال مادرید قصد دارد با هدف حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات، دو سمت راست و چپ خط دفاعی خود را تقویت کند و برای این مهم دو بازیکن را هم مد نظر قرار داده است. ترنت الکساندر آرنولد و آلفونسو دیویس انتخاب مادریدی‌ها برای حضور در خط دفاعی تیم هستند. قرارداد این دو بازیکن انگلیسی و کانادایی به ترتیب با لیورپول و بایرن مونیخ در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند ماجراجویی خود را در جمع کهکشانی‌ها دنبال کنند. 

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید همچنان در بازاری پیچیده و دشوار با امیدواری به آینده نگاه می‌کند. سیاست نقل و انتقالاتی فلورنتینو پرز از زمانی که او جست‌وجو برای بازیکنان جوان آینده‌دار را آغاز کرد، نتایج خوبی داشته است. بازیکنانی که اکنون در رئال تبدیل به ستاره شده‌اند مانند کاماوینگا، فده والورده، وینیسیوس، رودریگو، میلیتائو یا شوآمنی و غیره. اما پرز همچنین به جذب بازیکنانی با هزینه صفر نیز چشم دارد؛ کسانی که قراردادشان رو به اتمام است و تصمیم به تمدید ندارند. پرز یک رییس عمل‌گراست و فقط برای خرید کردن برای رئال وارد بازار نمی‌شود. هر حرکت او از پیش فکر شده و اکثرا نیز سودبخش است. 

هر دو سیاست پرز نیز خوب پیش رفته است. او آلابا، رودیگر و امباپه را با هزینه صفر به خدمت گرفته است و در ازای آن پاداش‌های میلیون یورویی به آنها داد. پاداش‌هایی که در نتیجه سیاست مالی درست رئال به خصوص در دوران پاندمی کروناست. رئال آنقدر قدرت مالی دارد که می‌تواند انگشت روی هر بازیکنی بگذارد و او را بخرد. هر انتقال رایگان نیز با پاداش هنگفت برای خود بازیکن همراه خواهد بود.  شرایط برای دیویس و آرنولد نیز مشابه است. هر دو بازیکن در تابستان آینده قراردادشان با لیورپول و بایرن مونیخ به پایان خواهد رسید و خبری از تمدید قراردادشان نیست. این واقعیت که آنها تا به امروز از تمدید خودداری کرده‌اند، نشانه این است که آنها می‌خواهند تابستان بعد بازیکن آزاد باشند و پس از اتمام تعهدات خود مقصدی جدید را انتخاب کنند. اگر آنها در این وضعیت باقی بمانند و منصرف نشوند، درهای رئال مادرید به روی‌شان باز خواهد بود. 

رئال مادرید سال به سال، به آرامی و البته کاملا مطمئن، خطوط مختلفش را تقویت کرده و اکنون به وضعیتی رسیده که در هر پست دو بازیکن بزرگ دارد. شرایط برای دفاع چپ و راست شاید کمی نامتعادل‌تر از دیگر خطوط باشد. با لوکاس و کارواخال در راست و مندی و گارسیا در چپ. کارواخال برای سال‌های بیشتری ماندنی است، اما قرارداد لوکاس و مندی در پایان فصل تمام می‌شود و می‌توانند جای خود را به آرنولد و دیویس بدهند. در این بین بعید نیست لوکاس نیز تمدید کند چون او در صورت نیاز، برای پست وینگر راست نیز گزینه 

مطلوبی است. 

از طرف دیگر، آنچلوتی روی تمدید مندی نیز حساب می‌کند که البته اولین پیشنهاد را رد کرده اما درهای مذاکرات همچنان باز هستند. اگر مندی تعلل کند و دیویس زودتر چراغ سبزهایی را نشان بدهد، شاید رئال قید تمدید با مندی را بزند. هنوز ماه‌های زیادی تا تابستان بعد باقی مانده، اما به نظر رئال از حالا بار خودش را بسته است.