همزیستی مسالمت‌آمیز سپاهان و بمب‌ها

لید: سپاهان با جذب امین حزباوی، جواد آقایی‌پور و محمدمهدی محبی سه بازیکن تاثیرگذار و آینده‌دار فوتبال ایران را به تیم خود آورده است و علاوه بر تقویت خوبی که در خطوط مختلف داشته است با جذب بازیکنان جوان تضمینی هم برای آینده این باشگاه رقم زد و به این ترتیب آنها چندین فصل می‌توانند شاهد درخشش بازیکنان جدید خود باشند. برچسب سپاهانی بودن اتفاق مثبتی برای این تیم بود که روی سه بازیکن جوان و مستعد فوتبال ایران خورده شد؛ چون سپاهانی‌ها همزیستی مسالمت‌آمیزی با بمب‌ها دارند.

سعید طالبی چابک

سپاهان که فصل قبل در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ناکام بود ولی قهرمان جام حذفی شد، می‌خواهد تیم قدرتمندی برای فصل آینده ببندد. این تیم که یکی از نماینده‌های ما در لیگ نخبگان آسیا به حساب می‌آید، بعد از قطعی شدن ماندن مورایس در این تیم، فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرد و می‌شود گفت تا به امروز بهترین تیم نقل و انتقالات بوده است.

سپاهانی‌ها که چند روز قبل جواد آقایی‌پورِ ملی‌پوش را از استقلال هایجک کرده بودند، از دو خرید جدید خود یعنی محمدمهدی محبی و محمدامین حزباوی هم رونمایی کردند تا کارشان را در نقل و انتقالات توفانی شروع کرده باشند. سه خرید سپاهان ستاره‌های جوانی هستند که قطعا آینده این تیم را بیمه خواهند کرد. البته به شرط اینکه قراردادها به گونه‌ای تنظیم شده باشد که آینده باشگاه و بازیکن‌ها به شکل مطلوبی در آن در نظر گرفته شده باشد. همین ستاره‌های جوانی که قطعا در صورت پرورش مناسب برای باشگاه خود آورده فنی و مالی بسیاری خواهند داشت و در آینده تیم ملی کشورمان هم نقش ایفا خواهند کرد.

سپاهان که فصل قبل در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ناکام بود ولی قهرمان جام حذفی شد، می‌خواهد تیم قدرتمندی برای فصل آینده ببندد. از اصفهان خبر می‌رسد خریدهای این تیم تمامی ندارد و در روزهای آینده هم شاهد حضور چند ستاره داخلی و خارجی در این تیم خواهیم بود

از اصفهان خبر می‌رسد خریدهای این تیم تمامی ندارد و در روزهای آینده هم شاهد حضور چند ستاره داخلی و خارجی در این تیم خواهیم بود. حسین گودرزی مدافع چپ با استعداد و آینده‌دار شمس‌آذر احتمالا خرید بعدی سپاهانی‌ها خواهد بود و این بازیکن به توافق با زردپوشان اصفهانی خیلی نزدیک است. دو باشگاه سپاهان و شمس‌آذر با هم به توافق رسیدند و به زودی از این بازیکن با پیراهن سپاهان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است حسین گودرزی یکی از گزینه‌های استقلال برای سمت چپ خط دفاعی این تیم بود و نکونام اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت. با این حال درست مثل ماجرای پیوستن آقایی‌پور به سپاهان، بار دیگر شاهد هایجک این باشگاه از استقلال خواهیم بود و گودرزی راهی اصفهان خواهد شد.

سپاهان که با برتری مقابل مس رفسنجان در فینال جام حذفی توانست در این فصل سنگین فوتبالی حداقل یک جام دشت کند و هوادارانش را تا حدودی راضی کند، تشنه قهرمانی در لیگ و نزدیک شدن به همان سپاهان آماده اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 است. آنها که با ابقای سرمربی خود و حفظ ساختار کلی تیم و با تقویت تیم و خرید بازیکنانی که اسکواد و نیمکت تیم را قطعا تقویت می‌کند، قصد دارند صرفا به شرکت در کورس قهرمانی اکتفا نکنند و پس از سال‌ها قهرمان لیگ شوند. یکی از اولین اقداماتی که برای بردن کورس قهرمانی در لیگ لازم است، بستن تیم خوب و یارگیری مناسب در فصل نقل و انتقالات است و سپاهان و تراکتور در نقل و انتقال این فصل پیشتاز هستند. سپاهان با اتکا به جوانی خریدهای جدیدش و خبرهایی که از فضای باشگاه به گوش می‌رسد، سودای تکرار سپاهانی را در سر دارد که قهرمانی‌های متوالی‌اش در لیگ منجر به طنین‌انداز شدن شعارِ «ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم» در اصفهان شده بود. باید ببینیم ادامه فصل نقل و انتقالات برای تیم اصفهانی چگونه رقم خواهد خورد و چند بمب دیگر در سپاهان منفجر خواهد شد؟