نماینده مردم دزفول در مجلس یازدهم اظهار داشت: رقابت نهایی بین پزشکیان و قالیباف است که در صورت مشارکت بالا نتیجه به نفع پزشکیان رقم می خورد و در غیر این صورت، قالیباف برنده انتخابات خواهد بود. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، سید احمدآوایی درباره نخستین مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: به نظرم آقایان قالیباف و پزشکیان بابرنامه‌تر از بقیه بودند . اگر چه کلی گویی داشتند ولی گاهی راهکارهایی هم ارائه می دادند. برای مثال اشاره آقای پزشکیان به موضوع FATF نشان داد که ایشان کاملا اشاراف دارند بدون FATF مشکلات مردم قابل حل و فصل نیست. 

این نماینده ادوار ادامه داد: بعضی ها از دورزدن تحریم ها می‌گویند در حالی که دور زدن تحریم‌ها یعنی اجناس و کالا با واسطه به دست مردم برسد و این در نهایت قیمت تمام شده افزایش پیدا می‌کند. نامزدی که دلش برای قشر کارگر و حقوق بگیر می‌سوزد، می‌داند که با دور زدن تحریم‌ها مشکلات حل نمی‌شود.

آوایی در خصوص اظهارات زاکانی درباره عدم ورود دولت روحانی به موضوع واردات واکسن کرونا، گفت: این نوع حرف‌ها به ضرر خودشان است. تا جایی که ما دیده‌ایم، بعضی از همین افراد که ادعای تبعیت از رهبری را دارند، در عمل، کمترین التزام را هم دارند. رهبری فرموده بودند که لجن‌پراکنی نکنید ولی متأسفانه این بداخلاقی‌ها، مردم را فقط مأیوس می‌کند در حالی که همه اذعان داریم سرمایه‌ی اجتماعی نظام و دولت به شدت افول کرده است و برای همین باید اعتمادسازی را در دستور کار قرار داد. این اقدامات هرگز اعتماد ایجاد نمی‌کند بلکه مردم را به بهتر شدن اوضاع و صداقت سیاستمداران دلسرد می‌کند.