چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: همه ادعا‌ها و گنده‌گویی‌های زاکانی پوچ درآمد، نه خبری از اتوبوس و تاکسی در تهران شد و نه وضعیت مطلوب است. از ابتدا مشخص بود شیوه او به جایی نمی‌رسد، اما با این حال بخش قابل توجهی از منابع در دوران مسئولیت او به هدر رفت. 

به گزارش منیبان، سیدمحمود میرلوحی، در رابطه با نقد‌های اخیری که نسبت به عملکرد علیرضا زاکانی، شهردار تهران، وارد شده است، اظهار کرد: زاکانی از ابتدا چه از نظر فنی و چه از نظر رفتاری که این پست با قواره تهران می‌طلبد، در قد و قواره این سمت نبود. اکنون هم اعضای شورا در آستانه استیضاح او هستند. انتصابات زاکانی صدای خودشان را هم در آورده و اکنون صد‌ها هزارنفر می‌خواهند او برود. به گفته این چهره سیاسی اصلاح‌طلب، «زاکانی به‌جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره‌گیری کند. از مهم‌ترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند.»

 او افزود: تمام فکر و ذکر او انتخابات ریاست جمهوری بود و گویی رسم همه شهرداران پایتخت خیز به سمت ریاست جمهوری است البته در شورای پنجم ما شرط کردیم شهردار حق ندارد وارد این وادی شود و مانع شدیم.

او تاکید کرد: به عنوان مثال رسانه همشهری همیشه برای خود جایگاهی داشته زاکانی این رسانه را هم تبدیل به بوق تبلیغاتی شخصی کرد.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: تنها دلیل حضور زاکانی در انتخابات اخیر، پزشکیان و ایجاد محدودیت برای او بود، قاضی زاده هم همینطور. او افزود: زاکانی به جای اصرار بر ماندن در مسند شهرداری باید به نظر افکار عمومی و شورای شهر احترام بگذارد و کناره‌گیری کند از مهمترین منتقدان شهرداری در حال حاضر رفقای زاکانی هستند. این چهره سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اصولگرایان بالاخص اصولگرایان تندرو باید کنار بروند و به بازسازی جریان خود بپردازند چراکه مردم نَه محکمی به آن‌ها گفتند. به نظر می‌رسد برخی چهره‌های ضد فساد و رادیکال، چون به خلوت می‌روند کار دیگر می‌کنند و مردم هم این موضوع را به خوبی متوجه شده اند.