ایوب آقاخانی از اجرای نمایش «سه‌گانه پاریسی» در تماشاخانه ایرانشهر خبر داده است. این کارگردان قرار است بعد از ۲ سال انتظار از ۱۸ آذر ماه این نمایش را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد. او گفته با توجه به ناگهانی بودن اجرا، این نمایش را با بازی خودش و وحید نفر روی صحنه می‌برد. وحید نفر در اجرای پیشین آقاخانی در ایرانشهر که اقتباسی از «گربه روی شیروانی داغ» تنسی ویلیامز بود نیز حضور داشت.

به گفته آقاخانی متن «سه‌گانه پاریسی» اقتباسی از اثری فرانسوی است. این  نمایشنامه پیشتر نیز منتشر شده بود. آقاخانی همچنین اجرای نمایش «مکاشفه شب یلدا» را در تالار مولوی روی صحنه دارد که محصول حضور چند دانشجو است. وی گفته این نمایش در ادامه همکاری با هلن بهرامی در مقام نویسنده و تمرین و آماده‌سازی نمایش با ۱۵ نفر از ۱۸ هنرجو است.

وی مدعی شده است «آنچه روی صحنه می‌رود آیینه تمام نمایی از سلوک معلمی من در تئاتر است؛ چون این بچه‌ها از من چگونه به درام نگاه کردن، نمایشنامه نوشتن، بازی کردن، اخلاق داشتن و با یکدیگر تعامل داشتن در تئاتر، پای تعهد ایستادن و حتی روی صحنه راه رفتن را آموختند.» «مکاشفه شب یلدا» از سوم آذر تا ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۷:۱۵ در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.