معاون اموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت که اشعارى که سازمان زیباسازى شهر تهران روى بیلبوردهاى شهر حکاکى کرده، به دلیل طولانى بودن متاسفانه موجب تصادف رانندگى مى‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن مومنی افزود: در خصوص استانداردسازی تبلیغاتی به اولین نکته‌ای که باید توجه شود، مدت زمانی است که یک تابلو در مخروط بینایی مخاطب قرار می‌گیرد، بطور معمول هر تابلو حدود هفت ثانیه دیده می‌شود این مدت زمانی است که توجه مخاطب به سمت تبلیغات جلب و پیام انتقال داده می‌شود، متن بیلبورد هم باید بین ۸ تا ۱۰ کلمه باشد.