فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: احزاب اصلاح‌طلب چه آن جریان‌هایی که در جبهه اصلاحات هستند و چه جریان‌هایی که خارج از جبهه اصلاحات و احزاب معتدل جریان اصلاحات هستند، از آقای بهشتیان حمایت کردند. امیدوارم این احزاب بتوانند به مردم به ویژه مردمی که از صندوق‌های رأی مأیوس شدند، امید ایجاد تحول و سروسامان دادن به اوضاع اقتصادی را بدهند.

محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آقای پزشکیان و جبهه اصلاحات باید چه راهکاری در پیش بگیرند تا سرمایه اجتماعی از دست رفته را بازیابی کنند، گفت: آقای پزشکیان یک فرد حزبی نیستند که وابسته به احزاب اصلاح‌طلب وارد میدان شده باشند. اما چیزی که روشن است اینکه ایشان مردمی هستند. در همین دوره انتخابات مجلس که مشارکت خیلی پایین بود توانستند رأی بیاورند و در این دوره رأی اول را کسب کردند. بنابراین از این جهت عقبه نیروهای مردمی و رأی‌های خاکستری را دارند. 

این فعال سیاسی افزود: آقای پزشکیان باید افرادی که قرار است برای ایشان کار کنند را به تدریج معرفی کرده و برنامه بدهند تا مشخص شود ایشان با چه تیپ افرادی قرار است کار کنند. دولتی که دارند چه تفاوتی با دولت آقای رئیسی یا دولت‌هایی که قبلا آمدند دارند. چه برنامه‌های مدون و مشخصی برای حل مشکل اشتغال، تورم و بیکاری جوان‌ها، در این اوضاع نگران‌کننده‌ای که در ادارات حاکم است، دارند.  

به گفته وی، با توجه به کم‌کاری در ادارات و مأیوس شدن از تغییرات، ایشان با استفاده از اختیارات رئیس‌جمهوری چه تحولاتی می‌توانند ایجاد کنند تا از این فضایی که دور ایران تنیده شده خارج شویم. ما امروز مسأله تحریم را داریم که باعث می‌شود کشورهای همسایه مثل ترکیه، عراق، عربستان سعودی، امارات، کویت، قطر و... با ما کار نکند، درآمد و ارزش پول‌مان هر روز کمتر می‌شود. باید با استفاده از متخصصان ایرانی و برنامه‌های مدونی که دارند کمک کنند تا در این فرصت کوتاه راه‌حل‌های مقرون به صرفه و عامه‌پسندی ارائه کرده و مردم با امیدواری بیشتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.