نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دولت آقای رئیسی نه تنها امید نداریم، بلکه بیم و ترس هم داریم. زیرا ۲۱ ماه از عمر این دولت گذشت و شرایط کشور بدتر شد. دولت با تغییر وزرا فقط زمان می‌خرد، اینطور نیست که وزرا مشکل داشته باشند، تیم اصلی‌ دولت بسیار ناکارآمد هستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که خبری در روزهای گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه قالیباف علیه جهانگیری در موضوعی مربوط به مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ شکایت کرده است. چرا این موضوع در این برهه زمانی مطرح شده است، گفت: با یک پیش بینی، اینکه به هر دلیلی آقای قالیباف در دوره جدید رای بیاورد، تقریبا بعید است. اگر قالیباف خیلی تمایل دارد تا به گذشته برگردد، لطف کند، در مورد تمام موضوعاتی که در مورد ایشان ابهام وجود دارد، طرح موضوع و کالبدشکافی کرده و در یک محکمه عادل و قانونی آنها را بررسی کند. به این شکل نباشد که بگوید جهانگیری فقط به من این را گفت و این اتفاق افتاد. بالاخره در مورد ایشان هم ابهامات زیادی وجود دارد و انتظار می‌رود تمام ابهامات‌ را برای مردم روشنگری کند. وی افزود: متاسفانه در کشور ما در برخی موارد آنگونه که دم از عدالت حکومت علی می‌زنیم، اقدام نمی‌کنیم.

ایمن‌آبادی تصریح کرد: از هر کارشناس مبتدی بپرسید می‌گوید ۸۵ درصد مردم ناراضی هستند. چرا؟ زیرا مردم از تبعیض ناروا، بی‌عدالتی‌ها و از این رانت‌ها ناراضی هستند. نماینده مردم رانت یک‌میلیارد تومانی را گدابازی تلقی می‌کند. شما حساب کنید برای مردمی که به نان شب‌شان محتاج هستند این نارضایتی چیزی بود که قرار نبود در انقلاب ما رخ دهد.

ایمن آبادی درخصوص تشکیل هیئت کارگروه بررسی ناآرامی‌های سال گذشته نیز، گفت: شبیه جوک است. یکسال گذشته تعدادی انسان از هر دو جناح کشته شدند. حالا نوشدارو پس از مرگ سهراب اتفاق افتاده است؟ این کمیته می‌خواهد چه کاری انجام دهد؟ وزارت کشور قبلا اینچنین کمیته‌ای تشکیل داد نتیجه آن چه شد؟‌ فکر می‌کنم این موضوعات بازی روانی بوده و مردم هم هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و در فضای مجازی از آن به عنوان طنز

استفاده می‌کنند.