عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره حمله گروه‌های تندرو به سید حسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی گفت خودسرها با تحرکات خود با آبروی نظام بازی می کنند و سکوت رسانه ها و پرهیز آنها از نقد تندروها از دلایل ادامه تحرکات آنها است.

به گزارش خبرآنلاین، سید رضا اکرمی درباره اینکه خودسرها چه کسانی و دار و دسته کدام جریان سیاسی هستند، عنوان کرد: سازماندهی بودن این قضایا را نفی نمی کنم ولی بدانید ما در طول تاریخ اسلام از زمان شخص پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین ، تاکنون، گروهی این چنینی داشته ایم ،حتی پیغمبر در مورد آنان فرمودند : یا نادانند و بعنوان عبادت این کار را انجام می دهند یا دانا هستند که در این صورت ، این کار ، رعایت نکردن حریم هاست. مشابه افراد را در طول تاریخ داشته ایم و به امروز اختصاص ندارد . گروهی که در سالگرد ارتحال امام (ره)این کار را کردند ، یک مشت آدم هایی هستند که با هم هماهنگی دارند .این ها ، آدم هایی هستند که عقل شان در چشم شان است و نه فقط آینده نگر نیستند بلکه ظاهرنگر و کاسه داغ تر از آش هستند .او در پاسخ به این سوال که کانون هماهنگی خودسرها کجاست و چه کسانی تندروها را از «اتاق فرمان» ، را هماهنگ می کنند، گفت: در این رابطه بحثی ندارم ، زیرا شناسایی هماهنگ کنندگان ، نیازمند کار اطلاعاتی است.

اکرمی درباره اینکه چرا نهادهای امنیتی ، تاکنون ، گزارشی درباره شناسایی خودسرها و برخورد با آنان منتشر نکرده اند؟ افزود: ما باید حتما به افکار عمومی بها دهیم ،می گویند هزار دوست کم است و یک دشمن زیاد . اصلا چرا از کم کاری نهادهای امنیتی می گویید چرا از رسانه نمی گویید؟ فردای ۱۴ خرداد، کدام روزنامه ای آمد و اخلال در مراسم را بررسی کرد و گفت آقایان نکنید ،این مایه شرمندگی برای باعث و بانی و ذاکر است ؟ اگر حرف حساب دارید، بیایید در فلان رسانه بنشینید و بگویید حرف حساب تان چیست ؟از سید حسن آقا چه انتظار دارید . باید همه ما بیت امام را مکرم بداریم .آنجا بیت امام است و امام برای نظام است و جلسه آنروز برای نظام بود و سخنران آن رهبری شخص اول مملکت بودند .شمااگر دلسوز و خیر خواه هستید باید به این ضرب المثل توجه کنید.