یکی دیگر از کارگران اخراج شده‌ پتروشیمی ارغوان‌گستر در شهرستان چوار ایلام اقدام به خودکشی کرد. به گزارش ایلنا، حوالی ساعت ۱۱ ونیم ۳۰ تیر ماه یک کارگرِ حدودا ۲۹ساله که پیش از این در مجتمع پتروشیمی ارغوان گستر به عنوان کارگر پیمانکاری مشغول به کار بود، به دلیل مشکلات مالی ناشی از بیکاری اقدام به خودکشی کرد.  

منابع کارگری «ایلنا» می‌گویند: این کارگر با رفتن به آرامستان بهشت سکینه شهر چوار قصد خودکشی داشت که خوشبختانه با ممانعتِ تعدادی از اهالی چوار، اقدامِ او نافرجام ماند.  این فرد که هویت او محفوظ است، بیش از چهار سال سابقه کار در پتروشیمی ارغوان گستر به صورت پیمانکاری دارد. وی حدودا ۴۰ روز پیش به همراه شمار دیگری از همکارانش از کار بیکار شد.  همکاران این کارگر به «ایلنا» می‌گویند: طی یک ماه گذشته وی بسیار نگران وضعیت شغلی خود بوده و مشکلات زندگی او بعد از اخراج و با داشتن پدر و مادری پیر و برادری بیمار دو چندان شده است.  

گفتنی است؛ روز چهارشنبه هفته گذشته نیز یک کارگر بیکار شده شاغل در پتروشیمی «ارغوان گستر ایلام» به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری، اقدام به خودکشی کرد که خوشبختانه این اقدام نافرجام ماند.