گروه حوادث:مادر روانی که برای فرار از زندگی جهنمی با شوهر افیونی‌اش خود و دخترش را کشت و زنده ماند از زندان آزاد می‌شود. این زن جوان عامل قتل پسر 18 ماهه شناخته شده بود که بعد از 13 ماه زندان آزاد می‌شود.

سرنوشت دردناک

 رسیدگی به این پرونده از دوم اردیبهشت ماه سال ۹۰ به دنبال انتقال پیکر نیمه جان یک زن جوان به نام نازنین به بیمارستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شوهر نازنین که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود گفت: وقتی به خانه برگشتم با پیکر نیمه جان همسرم رو به رو شدم  و فهمیدم او چندین بسته  قرص ترامادول خورده و دختر یک و نیم ساله مان  را نیز با روسری خفه کرده است .

نجات معجزه آسا

زن جوان تحت درمان قرار گرفت و معجزه‌آسا زنده ماند  و به قتل فرزند یک سال و نیمه اش اعتراف کرد و گفت قصد داشته خودش و کودکش را از این زندگی خلاص کند .

دیوانگی قاتل

این زن به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی در گزارش اعلام کردند وی به اختلال خلقی مبتلاست و مسئول اعمال خود نبوده است. 

بخشش

بدین ترتیب، پرونده اش به دادگاه فرستاده شد اما قضات دادگاه این نظر را نپذیرفتند و نازنین را به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی معرفی کردند . در این میان همسر نازنین  از وی جدا شده بود اعلام گذشت کرد .

دیوانه نیست

نازنین با قرار وثیقه آزاد شد اما وقتی کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد وی اگرچه دچار اختلال خلقی است اما مسئول اعمال خود بوده نازنین به اتهام فرزندکشی بازداشت و هفته گذشته  در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد  نازنین در دادگاه به تشریح زندگی سختی که پشت سر گذاشته بود پرداخت . وی  گفت: همسرم دچار توهم بود و علاوه‌بر مشکلات دیگری که داشت، می‌گفت چون دخترمشباهتی به او ندارد فرزند او نیست. بارها سر این موضوع با هم درگیر شده بودیم. من از او می خواستم تا آزمایش دی ان ای بدهیم و حقیقت روشن شود اما قبول نمی کرد.شوهرم می گفت اگر پارمیدا فرزند او بود حتما به او شبیه بود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد  و زن جوان را به 13ماه زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد تا وی به زودی آزاد شود.