راهاندازی واحد ارتباط با مشتریان در شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش
شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش با هدف کاهش مراجعه حضوری و رفاه مخاطبان و ارائه خدمات متنوع، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) را راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش کاهش مراجعات، اطلاع رسانی مناسب و به موقع، ساده سازی و تسریع در پاسخگویی به مشتریان را از مهمترین رویکردهای این شرکت برای راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان عنوان کرد.
وی دریافت نظرات و پیشنهادهای را از دیگر مزایای راهاندازی این سامانه در شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش برشمرد و اظهار داشت: علاقمندان به سرمایهگذاری می توانند برای دریافت تازهترین اطلاعات در این خصوص، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 10000764 پیامک کرده تا شماره تماس آنها در سامانه ارتباط با مشتریان ثبت شود.
نظری افزود: در طراحی سازوکار جدید، علاقمندان به شرکت در مزایدههای اعلامی می توانند اسناد مربوطه را به صورت غیرحضوری از وبسایت http://idctender.kish.ir خریداری کنند.
گفتنی است مخاطبان برای اطلاع از سایر خدمات و فعالیتهای شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش می توانند به وب سایت IDC.KISH.IR مراجعه و یا از طریق تماس با شماره 44420903-076 اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.
دیدگاه تان را بنویسید