مدیرعامل ایرانسل:
ایرانسل بهدنبال برقراری ارتباط همهجانبۀ دیجیتال بین مردم است
مدیرعامل ایرانسل بر گسترش حمایت از تولیدات داخلی و بومیسازی نیازهای فناورانه تأکید کرد.
به گزارش ایلنا، بیژن عباسیآرند که روز دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، در مراسم آنلاین «چهاردهمین گردهمایی مدیران ایرانسل»، در مورد چالشها و دستاوردهای گذشته و همچنین برنامههای آیندۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در پیگیری استراتژیها و اهداف جدید با تکیه بر توان بومی، بر اساس تجربۀ بینالمللی سخن میگفت، حمایت از تولیدات داخلی و شرکتهای ایرانی فعال در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات یکی از راهبردهای اصلی ایرانسل در افق پیشرو برشمرد و بر گسترش و تقویت این روند، تأکید کرد.
مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با اشاره به این که از اواخر سال ۲۰۱۹ ، همهگیری بیماری covid-19، چالشهای بیسابقهای را به همراه آورده که چهره و ماهیت همۀ مشاغل در سراسر جهان را متحول کرده است، تأکید کرد: امتیانایرانسل به عنوان یک اپراتور دیجیتال، به عملکرد خود در زمینۀ نوآوری و انعطافپذیری افتخار میکند، اما همچنان بحث در مورد موانع موجودِ ناشی از این عارضه مداوم، از اهمیت بسزایی برخوردار است. وی تهدیدات جدی صنایع مخابراتی جهان در دوران covid-19 را شامل اطمینان از حُسن نگهداری و در دسترس بودن زیرساختها، طراحی مجدد هدفگذاری مدیریت منابع انسانی، بهبود کارایی سرمایهگذاری و بازدهی شبکه، بهرهبرداری از تغییر ساختار بازار و انطباق با چشمانداز در حال تغییر حقوقی دانست و تصریح کرد: همانطور که بارها نشان داده شده، امتیانایرانسل کوشش بسیار خوبی در مقابله با چنین چالشهایی نشان داده است. عباسیآرند، هشت ماه یکهتازی در راهاندازی شبکه 5G برای اولین بار در ایران، در شهرهای تهران، شیراز، کیش و مشهد و ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه کاربردی و واقعی 5G، افتتاح مرکز دادۀ بزرگ ایرانسل (مرکز دادۀ اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات) در غرب تهران توسط رئیسجمهور، مهر تأیید بر عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور» از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بالاترین پوشش اینترنت پرسرعت همراه روستایی در کشور براساس اعلام رسمی وزیر ارتباطات، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکننده برای هفتمین سال متوالی، آغاز فعالیتهای مطالعاتی برای پیشتازی در ارائه 6G در ایران، هوشمندسازی فرایندهای ارتباط با مشتریان، ۱۳.۳ میلیون کاربر فعال در اَبَر اپلیکیشن ایرانسلمن، دستیابی به رتبۀ نخست بین شرکتهای گروه MTN در سال ۲۰۲۰، حمایت از ششمین دورۀ Elecom Stars با هدف اطمینان از توسعۀ نوآوری در اکوسیستم دیجیتال، تأسیس «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» با هدف آمادهسازی ذهن جوان ایرانی در مسیر اشتغال حرفهای، توسعۀ همهجانبۀ ایرانسللبز در دومین سال فعالیت، راهاندازی «مرکز تعمیرات فنی ایرانسل» و نیز دریافت گواهینامۀ بینالمللی برای انطباق مرکز داده ایرانسل با استانداردهای جهانی را از جمله نمونههای عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.
وی افزود: ایرانسل بهدنبال برقراری ارتباط همهجانبۀ دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل، ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تدوین استراتژی جامع پنج سالۀ خود با عنوان «آرمان ۲۰۲۵»، در آینده نیز، که احتمالاً اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل، وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، کماکان به دنبال حفظ جایگاه خود به عنوان «برترین اپراتور دیجیتال ایران» در قلب استراتژی خود است.
دیدگاه تان را بنویسید