گرامیداشت هفته اطلاع رسانی ایدز در کیش

برنامه های هفته اطلاع رسانی ایدز با هدف جلب مشارکت ملی و پیشگیری از این بیماری، نهم تا پانزدهم آذر در جزیره کیش برگزار می شود.   به گزارش ایلنا؛  دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت در این خصوص گفت: ایدز فقط یک بیماری نیست، بحثی فراتر از بیماری است که مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی جوامع را در بر می گیرد و این هفته، فرصت مناسبی برای جلب مشارکت سیاستگذاران و مسئولان، بیان اقدامات، دستاوردها و چالش های موجود و همچنین تکریم فعالیت های دست اندرکاران این عرصه خواهد بود. رضانیا برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها، هتلها ،برگزاری کمپین،آموزش ، مشاوره  و تست سریع اچ آی وی بصورت سیار، زیر نویس شعار های مرتبط با ایدز و ارائه پیام های رادیویی و کارشناسی از طریق رسانه های جمعی ، توزیع بروشور و ارائه بسته های آموزشی را بخشی از برنامه های متنوع هفته اطلاع رسانی ایدز در کیش برشمرد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته شعار خاصی در نظر گرفته شده با عنوان ،آگاهی و پیشگیری ،آزمایش ودرمان اچ آی وی « همه در یک کشتی نشسته ایم» که بیانگر اهمیت این موضوع است .

    

اینترنت رایگان،هدیه اپراتور تلفن همراه کیش به مشترکین خود

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش یک گیگابایت اینترنت 7 روزه رایگان و تمدید تمامی بسته های فعال اینترنتی به مدت یک ماه اضافه تر را به مشترکین خود هدیه می دهد.  به گزارش ایلنا؛ با توجه به قطعی اینترنت در روزهای گذشته و وصل مجدد این سرویس، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش برای قدردانی از بردباری و همراهی مشترکین خود، یک گیگابایت اینترنت 7 روزه رایگان هدیه می دهد. مشترکین می توانند با شماره گیری کد #934*  حجم یک گیگابایتی خود را فعال کنند. همچنین به مدت زمان تمامی بسته های اینترنت فعال مشترکین اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش؛ یک ماه اضافه خواهد شد.

    

بازگشایی زمین مینی‌گلف مجموعه المپیک کیش

زمین مینی گلف مجموعه المپیک کیش به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم فعالیت خود را دوباره آغاز می کند.  به گزارش ایلنا؛ زمین مینی گلف مجموعه ورزشی المپیک، با احتمال میزبانی از رقابت‌های مینی گلف آسیا و اوپن جهانی، فعالیت خود را طی مراسمی که پنجشنبه هفتم آذر از ساعت 15  آغاز می شود؛ از سر می گیرد. همچنین نخستین دوره آموزش تئوری و عملی این رشته ورزشی، از طرف فدراسیون گلف جمعه هشتم آذر از ساعت 10  تا 15 همراه با مسابقه و اهدای جوایز برگزار می شود. گفتنی است به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی اهدا خواهد شد.

    

برپایی اردوی آماده سازی ساحلی بازان کشور در کیش

تیم ملی والیبال ساحلی ایران، اردوی آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک 2020 را کیش برگزار می کنند.  به گزارش ایلنا؛  این اردو از یکم آذر با حضور شش بازیکن در جزیره کیش آغاز شد و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت. علی‌رضا آقاجانی، رحمان رئوفی، بهمن سالمی، جواد فیروزپور، حامد میرزاعلی و آرش وکیلی، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر رضا نائینی و پرویز فرخی سرمربیان تیم ملی ساحلی، جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک تمرین می کنند. در پایان این اردو، چهار بازیکن انتخاب می‌شوند و در قالب دو تیم ایران الف و ب، در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک که از 25 تا 27 آذر در ویزاگ هند برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.