پس از کنار رفتن محمد بنا از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی،‌ به عنوان مشاور عالی علیرضا دبیر انتخاب شد تا بار دیگر به این رشته برگردد. با این انتخاب، خیلی‌ زود صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه بنا در موارد فنی تیم ملی بزرگسالان هم ورود می‌کند، با تاکید او مشخص شد که قرار نیست او وارد مسائل فنی شود. بنا در این باره گفت:«کار من دیگر روی تشک و کار فنی نیست. مشاور رییس فدراسیون کشتی هستم و هرگونه که او صلاح بداند در این کار حضور خواهم داشت.»

هرچند با توجه به عملکردی که حسن رنگرز از زمان حضور در راس تیم ملی داشته، تغییر در کادر فنی یا تاثیر در روندی که تیم در پیش دارد هم منطقی نیست. رنگرز از زمان روی کار آمدن سه عنوان قهرمانی در رقابت‌های امیدهای جهان، جام جهانی و قهرمانی آسیا به دست آورده تا کشتی فرنگی در مسیر خوبی قرار بگیرد.

با این حال قطعا حضور بنا به عنوان چهره پرافتخار کشتی فرنگی ایران در کنار علیرضا دبیر می‌تواند هرچه بیشتر باعث پیشبرد اهداف کلان فدراسیون کشتی شود. او در اولین روز کاری خود در سمت جدید، در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور یافت و صحبت‌های انگیزشی را برای اعضا و کادر فنی این تیم داشت.